ZANIMLJIVOSTI

UDRUGE

BIMCO

Baltičko i međunarodno pomorsko vijeće osnovano je veljače 1905. godine, od 112 članova koji su se okupili u Kopenhagenu kako bi raspravljali o cijenama tereta. Danas je BIMCO broji gotovo 100 vlasnika, 1600 brokera i 100 klubova i suradnika. Ciljevi BIMCO-a su:
– Poboljšanje sigurnosti plovila
– Borba protiv pomorskih zločina, poput sigurnosnih pitanja, piratstva, oružanog napada, slijepih putnika, krijumčarenja droge itd.
– Poboljšanje pomorskih propisa i propisa.
– Dijeljenje tehničkih podataka.

ISMA

SMA – Međunarodna udruga menadžera brodova osnovana je u proljeće 1991. Split Ship Management je jedan od osnivača ove udruge. Danas ISMA predstavlja brodske menadžere iz 10 zemalja koji kontroliraju flotu od preko 10.000 brodova. Glavni ciljevi programa ISMA su:
– Uspostaviti univerzalne standarde kvalitete za upravljanje i rad brodova
– jasno identificirati upravljanje brodovima kao prepoznatljiv sektor brodarske industrije
– Djelovati kao glasnogovornik industrije upravljanja brodovima, tako da se čuje njegov glas o važnim pitanjima s kojima se suočavaju brodari.
– Podijeliti profesionalno iskustvo i prenositi informacije od zajedničkog interesa članovima.


ISSA


Međunarodna udruga brodskih dobavljača
Udruga koja okuplja mnoge dobavljače brodova i pruža im potrebne informacije i pomoć u njihovom radu i promociji. Glavni su ciljevi:
– Promocija i distribucija kataloga članovima
– Poboljšanje brodarske industrije i opskrbe
– Podrška članovima širom svijeta



CROMA

Udruga hrvatskih menadžera i poduzetnika osnovana je 1990. godine. I danas broji oko 1400 menadžera. Glavni ciljevi CROMA-e su:
– Prebaciti znanje menadžera u hrvatsko gospodarstvo
– Aktivno sudjelovati u razvoju gospodarskog sustava
– Poboljšanje upravljanja kao struke.
– Upravljanje kreativnošću za rekonstrukciju gospodarstva.

HUP

Hrvatska udruga poslodavaca
Ova se udruženje formiralo u cilju promicanja i zaštite interesa svojih članova. Svi njegovi članovi sudjelovali su u razvoju temeljnog pravnog akta – Radni priručnik. Glavni su ciljevi:
– Država
– Sindikati
– Kolektivni ugovori
– Javna mišljenja i rasprave.


CROSMA

Udruga hrvatskih brodara
osnovana je u veljači 2002. godine s članovima osnivača koji čine 17 upravitelja broda koji pružaju posadu i / ili tehničko upravljanje. Glavni su ciljevi:
– Zaštititi i razvijati radna i socijalna prava hrvatskih pomoraca i zaposlenika u pomorskoj industriji
– Organiziranje odnosa prema hrvatskoj vladi, lokalnim vlastima i sindikatima
– Ponuda stručnih savjeta pomorcima
– Ponuda odgovarajućeg obrazovanja pomoraca.


AMCHAM
Američka gospodarska komora u Hrvatskoj
Članovi AMCHAM-a dolaze iz mnogih dijelova poslovne zajednice. AMCHAM je identificirao razna pitanja koja trebaju biti upućena u cilju promicanja tržišno orijentiranog gospodarstva u Hrvatskoj. Glavne teme njihova poslovanja su:
– Političko-zakonodavna
– Liberalizacija trgovine i porezi
– Bankarstvo i financije
– Razvoj malog i srednjeg poduzetništva


INTERMANAGER

Ideja u pozadini InterManagera – sa SSM Group kao njegovim temeljem iz 1991 – bila je poboljsati standarde u brodarstvu, te postici sigurniji rad u industriji, uz visu ekolosku svijest, napredak u uspostavljanju povjerenja među poslovnim partnerima, te efikasniju kontrolu poslovanja. Navedeno je i dalje primat nase asocijacije. 

InterManager kodeks Ship Management standarda, kamen temeljac asocijacije, odrazava najvise standarde brodarskih praksi. Formulirali su ga brodari s dugogodisnjom praksom, a bazira se na iskustvu stecenom kroz njihov profesionalni razvoj u poslovima brodskog managementa iz dana u dan.

Kao asocijacija, InterManager reprezentira stavove svojih clanova pri internacionalnim organizacijama kao sto su IMO i Eupropska unija, te grupacije poput BIMCO-a. Clanovi InterManagera posjeduju zavidna znanja i iskustvene prakse na svojim profesionalnim poljima, te nam je vazan cilj odrzavanje ove udruge eksperata. 

InterManager djeluje kao forum za razmjenu informacija, te promovira i asocijaciju i njene clanove na osnovu njihovog doprinosa kvaliteti poslovanja, ne samo unutar brodarske industrije, vec i kada su u pitanju poslovi osiguranja, lucki poslovi, poslovi vezani uz drzave pripadnosti prema zastavi, te mediji. 

InterManagerova misija

• Uspostaviti i odrzavati InterManager prakticni vodic kao primarni prirucnik za managere u brodarstvu.
• Poticati najvise standarde brodskog managementa i managementa posade kroz inovacije, kreativnost i razmjenu znanja među clanovima.
• Osigurati forum za diskutiranje o stvarima od zajednickog interesa za idustrijske managere brodova i posade.
• Promovirati interese za managerske poslove u brodarskoj industriji.



IATA

Razlog našem pristupanju udruzi je formalno angažiranje putničkih agenata autoriziranih za prodaju i izdavanje putnih karata za medunarodne zračne linije.

Posao iziskuje različite dimenzije odgovornosti. Prvenstveno, angažirani agenti primaju platežna sredstva od korisnika usluga u korist pružatelja usluga avio transporta čije karte izdaju. Najvažnije je da se i korisnici usluga i putničke avio agencije mogu pouzdati u ove agente, te da su karte izdane prema standardima navedenim u zahtjevu i na vrijeme. U postupku angažiranja agenata imamo u vidu sve komparativne prednosti pojedinih kandidata. Prvenstveno, moraju biti globalno snalažljivi po prirodi, ali istovremeno i ispunjavati lokalne standarde ponašanja s obzirom na mjesto djelovanja. 



CD – Code diplomatique

Ustrojen u Washington D.C.-u tijekom kasne poratne faze, Corps Diplomatique Intelligence Service osigurao si je istaknutu ulogu u tom periodu kada se europska ekonomija i dalje borila za izlaz iz poratne depresije. Namjena joj je bila, a i sad je, poticati međunarodnu suradnju kroz diplomatska, civilna i miroljubiva pregovaranja. Preciznije, sluziti međunarodnu diplomatsku i konzularnu zajednicu po pitanju njenih zaduzenja, svejedno radi li se o vaznim drzavnim poslovima ili o rutinskim misijama uspostave povjerenja i reprezentacije. Corps Diplomatique obavlja svoje duznosti osiguravajuci vazne informacije. Obavjestajni servis mu tretira sve zone i sve subjekte, a njegovi nalazi su u velikoj mjeri dostupni javnosti. Od 1962 servis uređuje Code Diplomatique & Consulaire, izvor neophodnih informacija za brojne zainteresirane diljem svijeta, cije svako novo izdanje sadrzi niz relevantnih informacija sakupnjenih na dnevnoj bazi. Danas je servis postao vrlo efikasna organizacija, od 1990 utvrđena i vođena iz republike Irske, iako, od sredine osamdesetih godina proslog stoljeca, koordinirano centralizirana u Svicarskoj. S godinama, aktivnosti servisa postale su jos kompleksnije: 

Servis d’Information Code Diplomatique & Consulaire (SICDC) administrira tri sporedna komercijalna servisa promovirana kodom : 
– preporuka komercijalnih poduzeca za potrebe donositelja odluka koji djeluju na međunarodnoj sceni; 
– preporuka odvjetnickih tvrtki koje imaju nacionalnu ili međunarodnu praksu; 
– pomoc sektoru poslovanja i trgovine, uz ponudu međunarodnih poslovnih odnosa